Jakie gadżety można zrobić z bawełny?

Workoplecaki i worki marynarskie - firmowy gadżet

Bawełna jest dzisiaj niezwykle pożądanym materiałem, którego szukamy nawet na metkach ubrań dla dzieci. Włókna bawełniane są bowiem naturalne, hipoalergiczne, miękkie i oddychające, a coraz częściej wymaga tego wrażliwa, skłonna do alergii skóra wielu osób. Jednak z bawełny można szyć znacznie więcej niż tylko odzież. Jakie bawełniane gadżety są warte uwagi?

Workoplecaki i worki marynarskie

Walory bawełny warto docenić nie tylko w odniesieniu do produkcji odzieży, ale również przedmiotów codziennego użytku, gadżetów i akcesoriów. Ponieważ włókna bawełniane są mocne, nie odkształcają się i mogą być prane w pralce, tkanina tego typu świetnie sprawdza się jako surowiec na różnego typu torby, worki i plecaki. W takiej właśnie roli bawełnę wykorzystuje między innymi producent Natura Słupsk, który szyje z bawełny przeróżne gadżety zastępujące foliowe reklamówki czy galanterię skórzaną. Na stronie https://www.natura.slupsk.pl/worek-marynarski możemy obejrzeć worki do noszenia na plecach, a na innych podstronach również torby bawełniane na zakupy czy workoplecaki dla tych, którzy wolą mieć wolne ręce.

Nietypowe gadżety reklamowe z bawełny

Woreczki na żywność, kosmetyki, biżuterię…

Prosty sposób na wykorzystanie bawełny w marketingu to również uszycie z niej woreczków do przechowywania różnego typu produktów. Woreczki te mogą mieć różny rozmiar, mogą być zawiązywane, otwarte, ściągane… Rozwiązanie da się dopasować do potrzeb. W woreczki z bawełny można pakować natomiast:

  • pieczywo, owoce, warzywa, kawę ziarnistą, ciasteczka, cukierki i tym podobne,
  • rośliny i zioła w doniczkach,
  • biżuterię,
  • kosmetyki,
  • bieliznę, odzież, obuwie,
  • akcesoria i dodatki, na przykład spinki do włosów, paski do spodni, i tak dalej.

W wielu przypadkach taki bawełniany woreczek sprawdzi się znacznie lepiej niż pudełko z papieru czy woreczek foliowy. Zwłaszcza do przechowywania żywności warto wybierać siateczki z naturalnej tkaniny, która odprowadza wilgoć i chroni jedzenie przed psuciem.

Koszulki

Koszulka w 100% bawełniana to dzisiaj produkt niemal luksusowy. Taki towar ceniony jest za wszystkie walory praktyczne bawełny, czyli:

  • za miękką, delikatną i przyjemną w dotyku teksturę,
  • za przewiewność (skóra może oddychać),
  • za hipoalergiczność,
  • za wytrzymałość, odporność na częste pranie.

Bawełna dobrze się barwi, nie kurczy i nie rozciąga nadmiernie w trakcie prania i noszenia. Świetnie sprawdza się jako odzież codzienna czy sportowa, ponieważ nie powoduje przegrzewania organizmu i przepacania skóry. Jej atutem jest też możliwość naniesienia na tkaninę nadruku z napisem lub grafiką, która pozwala spersonalizować produkt i nadać mu charakter.

Nietypowe gadżety reklamowe z bawełny

Koszulki czy torby reklamowe z bawełny to klasyk. Istnieją jednak również mniej typowe propozycje gadżetów bawełnianych, jak fartuchy czy kosmetyczki. One również stanowią użyteczny produkt codziennego użytku, oferujący dużą powierzchnię reklamową. Są również oryginalną propozycją i ciekawą odmianą dla tych firm, które szukają sposobu, aby się wyróżnić.

Dlaczego bawełna dobrze sprawdza się jako baza gadżetu reklamowego?

Z bawełny da się uszyć wiele praktycznych produktów codziennego użytku. Co więcej, można bez trudu barwić ją lub nanosić na nią nadruk, który pozwoli firmie zareklamować się na danym gadżecie. Jakie zalety ma takie rozwiązanie? Przede wszystkim użyteczny gadżet reklamowy to gwarancja skutecznego marketingu. Jeśli potencjalny klient otrzyma taki produkt, będzie korzystał z niego na co dzień i obcował z wizerunkiem marki, co sprawi, że w obliczu podejmowania decyzji zakupowej, z pewnością dana firma będzie jego pierwszym wyborem. Poza tym, z praktycznym gadżetem, takim jak koszulka czy torba bawełniana, konsument może udać się w różne miejsca, zabierając reklamę ze sobą. To sprawia, że zasięg kampanii staje się jeszcze większy. Jeśli firma zadba dodatkowo o atrakcyjny wygląd gadżetu i wysoką jakość, zaprezentuje się w oczach potencjalnych klientów jako marka troszcząca się o klienta. W przypadku gadżetów bawełnianych promowana jest także ekologia, co stanowi dodatkową zaletę takiej reklamy.

Napisane w kategorii Firma

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

15 − dziewięć =