Nowoczesne technologie bardzo ułatwiają prowadzenie firmy, bo nie trzeba nawet fatygować się do biura żeby sprawdzić, jak załoga wykonuje swoje obowiązki. Nadzór nad przedsiębiorstwem zapewnia aplikacja mobilna – wystarczy dostęp do internetu i z dowolnego miejsca da się zarządzać pracownikami.
Jak działa mobilna aplikacja do zarządzania firmą?
Jest to aplikacja, którą instaluje się na smartfonach, tabletach, laptopach. Działa tak samo jak programy na komputerach stacjonarnych – w wersji mobilnej jest po prostu dostosowana do obsługi na przykład na telefonie. Najlepiej, gdy mobilna aplikacja współpracuje z głównym systemem do zarządzania firmą, tak jak w przypadku programu FaciliTime. Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do tych samych funkcji, ma dostosowane do profilu firmy menu oraz łączy się z bazą firmowych danych.
Jakie są funkcje mobilnej aplikacji?
W dobrej aplikacji można liczyć na rozbudowane menu, które stale jest ulepszane i aktualizowane. W mobilnej aplikacji jest planer z możliwością śledzenia zleceń – program pokazuje, które zadania są w trakcie realizacji oraz na jakim etapie, czy doszło do jakichkolwiek opóźnień, jak zostały rozdzielone poszczególne obowiązki wśród pracowników. Korzystając z mobilnej aplikacji można szybko dokonać zmian i aktualizacji danych, jest też opcja wysyłania pracownikom notatek oraz poleceń. I co ważne, jeśli doszło do zmian w harmonogramie prac, wszystkie zainteresowane osoby od razu o tym wiedzą, a to pozwala uniknąć dublowania zadań czy wykonywania zleceń, które zostały już anulowane.
Szybki kontakt z pracownikami terenowymi
Mobilne zarządzanie firmą to nie tylko możliwość pracy z domu, ale i sprawna organizacja zleceń terenowych. Telefony komórkowe są pod tym względem ogromnym ułatwieniem, ale mając do dyspozycji specjalny program można zdziałać znacznie więcej. Mobilna aplikacja to nie tylko narzędzie do komunikacji – program śledzi, jak pracownicy oraz samochody poruszają się po terenie, dzięki czemu da się ich szybko zlokalizować i przydzielić do nowego zadania. Interaktywna mapa ułatwia też realizację nietypowych czy nagłych zleceń, bo od razu można zareagować i zapewnić klientowi wykonanie usługi. Ponadto dzięki mobilnej aplikacji pracownicy szybciej załatwiają formalności związane z płatnościami za zlecenie czy dokumentowaniem przeprowadzonych prac.